Wat gebeurt er eigenlijk na een bestelling? Naast de kwaliteit die we bieden in ons assortiment, willen we ook de beste service leveren wat betreft het transport. We willen voor alle klanten een goede service bieden, óók als dit niet naast de spreekwoordelijke deur is.
De kleine, eenvoudige artikelen, zoals verzorgingsartikelen, worden na uw bestelling zorgvuldig en discreet ingepakt en verzonden via de reguliere pakketpost. Maar hierbuiten leveren wij heel veel artikelen met onze eigen bezorgdienst. Denk hierbij aan koelsystemen en uitvaartkisten maar ook geluidssystemen, schaarwagens, ateliergoederen etc. Snelheid van leveren en de garantie dat producten in goede staat bij u arriveren met een persoonlijk praatje van onze chauffeurs vinden wij belangrijk en daarom kiezen wij voor deze oplossing.
Ook wanneer het weer tijd is voor de jaarlijkse keuring en onderhoud van de koelingen, kunnen deze worden opgehaald en thuisbezorgd door onze chauffeurs.
Onze chauffeurs zijn vaak al jaren bij ons in dienst waardoor ze ook vertrouwd raken met u en uw wensen. Dit persoonlijke contact geeft een goed beeld van wie we zijn en welke service we leveren.
Wanneer mogen we uw spullen weer bezorgen? Graag tot ziens!